CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 12 July 2011

SEHATI SEJIWA

Kita memang dijodohkan bersama
Sehati serta sejiwa
Walau esok atau akhir nanti
Kita telah ditakdirkan bersama-sama

Wahai kekasih bersabarlah menempuhi dugaan
Kita sedaya telah berusaha untuk berdua
Tapi selagi ada jurang terpisah
Impian kan musnah kita masih ada cara untuk
Leraikannya

Kita jatuh cinta bukan kerna paras rupa
Atau harta benda yang diidami manusia
Seharusnya kita bersyukur kepada tuhan
Kita mengecapi bahagia selagi hayat ada

( 2 )
Hanya engkau kekasihku hanya aku kekasihmu
Dengan satu rasa dalam dua jiwa
Kita ditakdir bersama.



Lirik lagu sehati sejiwa ni...mmg aku suka sangat...nk tau kenapa?. Lagu ni sebenarnya dari drama bersiri "Cinderala" yang disiarkan pada tahun 1998 dulu...masa drama ni hot ditayangkan masa tu dekat-dekat masa aku nak mendirikan rumah tangga. So..liriknya tu...macam best sket la...so dengan tak sengajanya aku dedicatedkan lagu ini untuk suamiku yang tercinta la....itulah sedikit sebanyak cerita disebalik lirik lagu ini.
 




6 comments:

  1. OMG!!!!lawanyer blog hang..aini aku nk lebih cantik dari ni boleh?

    ReplyDelete
  2. berpuitis sudahh!!hikhikhikk...

    ReplyDelete
  3. kak lin : boleee....sile buat payment dulu erkkk..hihihi...

    ReplyDelete
  4. jiwang lak kak aspa petang rabu ni. esok mesti lagi jiwang. eheheh...

    ReplyDelete
  5. sahabat2ku sume...aku ni mmg lah jiwang ...tapi tu baru intonya tu...tungguuuuuuuuu. Buat lin jgn lah semput ye... (manisnya kurma ini)

    ReplyDelete
  6. Nampaknya lepas ni Kak Azfa semakin sibuk bekerja di depan PC. Meh tgk saya punya blog plak http://eidaibrahim.blogspot.com/

    ReplyDelete